Pristatymas paštu AB "Lietuvos paštas". Prekės siunčiamos Registruotu pirmenybiniu paštu.
Pristatymo kaina Lietuvoje – 4,50 Eur. Pristatymo terminas 2-4 darbo dienos nuo sąskaitos apmokėjimo.
Pristatymas per LP Express paštomatus Lietuvoje - nuo 2,50 Eur. Pristatymo terminas 1-2 darbo dienos nuo sąskaitos apmokėjimo.
Pristatymas per Omnivą paštomatus Lietuvoje - nuo 3,50 Eur. Pristatymo terminas 1-2 darbo dienos nuo sąskaitos apmokėjimo.
Prekių pristatymas užsienyje
Prekes siunčiame į bet kurią pasaulio šalį Registruotu pirmenybiniu Lietuvos paštu. Siuntas užsienyje pristato gavėjo šalies pagrindinis pašto paslaugų teikėjas. Remiantis AB "Lietuvos paštas" paslaugų kokybės reikalavimais siuntos gavimas, siunčiant prekes registruota pirmenybine siunta, ES šalyse gali užtrukti 5 - 15 darbo dienas, o ne į ES šalis 7-30 dienų (po apmokėjimo).
Pristatymo kaina į užsienio šalis – 9 Eur
Išsiuntę Jūsų užsakymą, apie tai informuosime žinute, kurioje rasite savo siuntos registracijos numerį, ir galėsite patikrinti jį Lietuvos pašto svetainėje.
Dėmesio!
Registruotus siuntinius iki 500 gr, pašto darbuotojai kartais patys pristato nurodytu adresu, bet jeigu tuo metu gavėjo vietoje neranda, siuntinį gali tekti atsiimti artimiausiame pašto skyriuje. Atsiimdami siuntas pašto skyriuose, turėkite su savimi asmens dokumentą.
Jeigu žinote, kad patys siuntinio iš pašto skyriaus pasiimti negalėsite, nurodykite kitą pristatymo adresą (darbovietės, kito asmens, kuris siuntinį galės atsiimti). Jeigu darbovietės adresą nurodote kaip pristatymo adresą, nepamirškite nurodyti ir darbovietės pavadinimo bei kabineto numerio.
Svarbu!
Pristatymo terminai yra preliminarūs, todėl išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių.
Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite siuntos priėmimo dokumentą. Jeigu prekių priėmimo metu pastebėjote siuntos pakuotės ir/ar prekių išorės pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos priėmimo dokumente, bei Lietuvos pašto darbuotojui, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą.